לשכת "פניות הציבור" מרכזת את מכלול הפניות המתקבלות מתושבים אך אינה מהווה תחליף לפעילות המוקד העירוני, השיטור העירוני, הפיקוח ושאר אגפי העירייה.

במקרה של דיווח על מפגע ו/או בקשת מידע מיידי, יש לפנות ישירות למוקד העירוני בטלפון- 3107*,  או באמצעות הודעת וואטסאפ - הקליקו כאן, או באמצעות טופס פניה מקוונת למוקד - הקליקו כאן.

נשמח לעמוד לשירותכם

שעות קבלת קהל ומענה טלפוני

בימי א' ו- ד' - 8:00-13:30
בימי ב' ו- ה' - 8:00-13:30 וגם בין השעות 15:00-18:00
בימי ג' לא תתקיים קבלת קהל

כתובת: שינקין 2, גבעתיים

גיא רוכמן
הממונה על פניות הציבור

טופס פניה מקוונת למחלקת פניות הציבור:

יש לסמן