דלג לתוכן העמוד
פייסבוק
אינסטגרם
טלגרם
תאריך התחלה
02/01/2022
תאריך סיום
27/02/2022

היחידה

אגף משאבי אנוש

 

תואר המשרה

מ"מ אחראית נושא באגף משאבי אנוש (משרה פטורה ממכרז)

 

היקף משרה

100% (=42 ש"ש)

 

מתכונת העסקה

מיקור חוץ

 

משך העסקה

9 חודשים או עד שובה של העובדת המאיישת את התפקיד לעבודה סדירה, לפי המוקדם

 

תיאור המשרה

ריכוז הטיפול בעובדים המשתייכים למחלקות בתחום האחריות

 

עיקרי התפקיד

• ריכוז נושא באגף משאבי אנוש בהתאם להנחיות הממונה

• עריכת נוסחי מכרזים למשרות בתחום האחריות בכפוף לדרישות משרד הפנים

• קליטת עובדים בתחום האחריות לרשות וטיפול בסיום העסקתם

• הסדרת תנאי שכרם של עובדים בתחום האחריות המוגדר לאורך תקופת עבודתם, ובכלל זה בחינת זכאות לתוספות שכר ולקידום בדרגות בהתאם למתח הדרגות הצמוד לתפקידם

• מעקב אחר מערך הנוכחות של עובדים בתחום הטיפול

• מטלות נוספות ככל שתוטלנה ע"י הממונה

 

השכלה ודרישות מקצועיות – תנאי סף

השכלה:

• בעל/ת תעודת בגרות מלאה

 

דרישות מקצועיות:

• ידיעת השפה העברית על בוריה ויכולת הבעה בכתב ובע"פ

• היכרות עם תכנות ה-Office (Word, Power Point, Excel)

 

כישורים אישיים

נכונות לעבודה מול ממשקים מרובים

 

כפיפות

סמנכ"ל מנהל ומשאבי אנוש

 

לפרטים נוספים ניתן לפנות לגב' מירב ביאלה כהן, מנהלת מחלקת תנאי שירות באגף משאבי אנוש (טל.: 054-8380948).

 

כל האמור בלשון זכר או נקבה מתייחס לגברים ונשים כאחד.

 

מועמד/ת עם מוגבלות י/תהא זכאי/ת להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה.

 

עדיפות תינתן למועמד/ת המשתייך/ת לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית, ובלבד שמדובר במועמד/ת בעל/ת כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

מועמדות למשרה יש להגיש לכתובת הדוא"ל: MeravC@Givatayim.muni.il בצירוף קורות חיים והעתקי מסמכים המעידים על עמידה בתנאי ההשכלה והניסיון.

 

העירייה שומרת לעצמה את הזכות לזמן לראיון את המועמדים/ות המתאימים/ות ביותר, לפי צרכיה.