דלג לתוכן העמוד
פייסבוק
אינסטגרם
טלגרם
תאריך התחלה
16/12/2021
תאריך סיום
02/01/2022

היחידה

מִנהל הנדסה

 

תואר המשרה

מזכיר/ת אגף נכסים, רישוי עסקים ומבני ציבור

 

היקף משרה

100% (=42 ש"ש)

 

דירוג ומתח דרגות

7-9 בדירוג המנהלי או 37-39 בדירוג המח"ר 

 

תיאור המשרה

ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות הנוגעות לעבודת האגף, לפי הנחיות הממונה

 

עיקרי התפקיד

• ניהול והקלדה של מסמכים ותיוקם באופן שמבטיח את זמינותם 

• טיפול בדואר (רגיל ואלקטרוני)

• מענה טלפוני ומענה לפניות הציבור וטיפול בהן

• ניהול לוח זמנים ופגישות של הממונה

• רישום פרוטוקול ישיבות, על פי הנחיית הממונה, והפצתו לפי רשימת תפוצה מוגדרת

• מטלות נוספות ככל שתוטלנה ע"י הממונה

 

השכלה ודרישות מקצועיות – תנאי סף

השכלה:

• 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה

• עדיפות תינתן לבעלי/ות תואר אקדמי ממוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה או המוכר ע"י המחלקה לשקילת תארים מחו"ל במשרד החינוך

 

דרישות מקצועיות:

• ידיעת השפה העברית על בוריה ויכולת הבעה בכתב ובע"פ

• היכרות עם תכנות ה-Office (Word, Power Point, Outlook, Excel) והתמצאות בסביבת עבודה ממוחשבת

• ידיעת השפה האנגלית

 

ניסיון:

• שתי שנות ניסיון ומעלה כמזכיר/ה בכיר/ה בארגון, במוסד או ברשות מקומית

 

כישורים אישיים

• יכולת ארגון וסדר

• תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש

• אמינות ומהימנות אישית

• ייצוגיות

 

כפיפות

מנהל אגף נכסים, רישוי עסקים ומבני ציבור

 

לפרטים נוספים ניתן לפנות למר רועי טרופ, מנהל מדור תפעול באגף נכסים, רישוי עסקים ובינוי (טל.: 03- 7314049).

 

כל האמור בלשון זכר או נקבה מתייחס לגברים ונשים כאחד.

 

מועמד/ת עם מוגבלות י/תהא זכאי/ת להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה.

 

עדיפות תינתן למועמד/ת המשתייך/ת לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית, ובלבד שמדובר במועמד/ת בעל/ת כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

הגשת המועמדות למשרה זו הינה באמצעות טופס מקוון בלבד באתר העירייה www.givatayim.muni.il בצירוף שאלון למועמד, קורות חיים, העתקי מסמכים המעידים על עמידה בתנאי ההשכלה ואישורי העסקה להוכחת הניסיון הנדרש עד ליום 2.1.2022 בשעה 24:00.

להגשת מועמדות לחצו כאן