דלג לתוכן העמוד
פייסבוק
אינסטגרם
טלגרם
תאריך התחלה
09/06/2022
תאריך סיום
26/06/2022
להגשת מועמדות: לחצו כאן 

היחידה

אגף השירות לתושב

 

תואר התפקיד

מנהל/ת מדור פניות הציבור

 

היקף משרה

100% משרה (=42 ש"ש)

 

דירוג ומתח דרגות

7-9 בדירוג המנהלי או 37-39 בדירוג המח"ר ובדירוג ההנדסאים והטכנאים

 

תיאור המשרה

ניהול מדור פניות הציבור המהווה חוליה מקשרת ומייצגת של תושבי הרשות בכל הנוגע לליקויים ובעיות הקשורים למערכת המוניציפלית

 

עיקרי התפקיד

  • ניהול מדיניות פניות הציבור לשם ייצוג התושבים וטיפול בבעיותיהם מול הרשות
  • קיום בקרה על תהליך הטיפול בפניות הציבור
  • מטלות נוספות ככל שתוטלנה ע"י הממונה

 

השכלה ודרישות מקצועיות – תנאי סף

השכלה:

  • בעל/ת תואר אקדמי ממוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה או המוכר ע"י המחלקה לשקילת תארים מחו"ל במשרד החינוך

או – בעל/ת תעודת הנדסאי/ת או טכנאי/ת הרשום/ה בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012

או – בעל/ת תעודת סמיכות לרבנות לפי אישור הרבנות הראשית לישראל

או – בעל/ת אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות תהיינה בדיני שבת ודיני איסור והיתר)

 

דרישות מקצועיות:

  • ידיעת השפה העברית על בוריה, רהיטות ויכולת התבטאות גבוהה בכתב ובע"פ
  • היכרות עם תכנות ה-Office (Outlook, Word, Excel, Power Point)

 

ניסיון:

  • 3 שנות ניסיון מקצועי ומעלה בשירות לקוחות או ביחידה העוסקת בפניות הציבור
  • שנת ניסיון אחת לכל הפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה

 

מאפייני עשייה ייחודיים לתפקיד:

  • עבודה מול ממשקים מרובים
  • תודעת שירות גבוהה
  • פעולות פיקוח פנים רשותי

כפיפות

מנהל אגף השירות לתושב

 

לפרטים נוספים ניתן לפנות למר רן זיסר, מנהל אגף השירות לתושב (מס' טלפון: 03-5722488).

כל האמור בלשון זכר או נקבה מתייחס לגברים ונשים כאחד.

מועמד/ת עם מוגבלות י/תהא זכאי/ת להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה.

עדיפות תינתן למועמד/ת המשתייך/ת לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית, ובלבד שמדובר במועמד/ת בעל/ת כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.                                                             

הגשת המועמדות למשרה זו הינה באמצעות טופס מקוון בלבד באתר העירייה www.givatayim.muni.il בצירוף שאלון למועמד, קורות חיים, העתקי מסמכים המעידים על עמידה בתנאי ההשכלה ואישורי העסקה להוכחת הניסיון הנדרש עד ליום 26.6.2022 בשעה 24:00.

בכפוף לתנאי הזכאות הקבועים בכל דין והסכם ולהמצאת המסמכים הדרושים.

בעניינם/ן של מועמדים/ות שאינם/ן בוגרי/ות תואר אקדמי או השכלה תורנית, תהא דרישת הניסיון כדלהלן:

הנדסאי/ות רשום/ה: 4 שנות ניסיון מקצועי ומעלה בשירות לקוחות או ביחידה העוסקת בפניות הציבור.

טכנאי/ת מוסמך/ת: 5 שנות ניסיון מקצועי ומעלה בשירות לקוחות או ביחידה העוסקת בפניות הציבור.