דלג לתוכן העמוד
פייסבוק
אינסטגרם
טלגרם
תאריך התחלה
12/05/2022
תאריך סיום
29/05/2022
להגשת מועמדות: לחצו כאן 

היחידה

מִנהל תכנון ותפעול

 

תואר המשרה

מנהל/ת מחלקת תיאום ובקרה

 

היקף משרה

100% משרה (=42 ש"ש)

 

דירוג ומתח דרגות

39-41 בדירוג המח"ר, המהנדסים וההנדסאים והטכנאים, 9-11 בדירוג המנהלי או חוזה אישי בכפוף לאישור משרד הפנים

 

תיאור המשרה

ניהול ומעקב אחר תהליכי עבודה ברשות המקומית בהתאם לחזון הרשות ולאסטרטגיה שגיבשה, לרבות פרויקטים שבתחומי העיסוק של הרשות ותהליכי רוחב, כמו גם מעקב ובקרה אחר תקציבים ומטלות נוספות בהתאם להנחיות הנהלת הרשות

 

עיקרי התפקיד

  • מעקב ובקרה על פעילות היחידות השונות ברשות
  • הובלת פרויקטים ותהליכי רוחב רשותיים הנגזרים מהתכניות האסטרטגיות של הרשות
  • מעקב, בקרה ומיצוי תקציבים בהתאם למטרות ויעדי ההנהלה
  • מעקב, ניתוב ובקרה על תחום הקולות קוראים ומיצוי תקציבי פיתוח ממשלתיים
  • ריכוז, הובלה וליווי של עבודות מטה מקצועיות
  • ניהול צוות עובדי המחלקה ופיקוח על עבודתם, ובכלל זה יועצים ועובדי מיקור חוץ
  • ייצוג מינהל התכנון ותפעול בפורומים שונים
  • מטלות נוספות ככל שתוטלנה ע"י הממונה

 

השכלה ודרישות מקצועיות – תנאי סף

השכלה:

  • בעל/ת תואר אקדמי ממוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה או המוכר ע"י המחלקה לשקילת תארים מחו"ל במשרד החינוך

או – הנדסאי/ת או טכנאי/ת רשום/ה בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012

או – בעל/ת תעודת סמיכות לרבנות לפי אישור הרבנות הראשית לישראל

או – בעל/ת אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות תהיינה בדיני שבת ודיני איסור והיתר)

  • עדיפות תינתן לבעלי/ות תואר אקדמי כאמור באחד או יותר מהתחומים המפורטים להלן: מדיניות ציבורית או מנהל ציבורי, מנהל עסקים, תכנון ערים או הנדסת תעשיה וניהול.
  • עדיפות תינתן לבעלי/ות תואר שני

 

דרישות מקצועיות:

  • ידיעת השפה העברית על בוריה ויכולת הבעה בכתב ובע"פ
  • היכרות עם תכנות ה-Office (Outlook, Word, Excel, Power Point)

ניסיון:

  • עבור בוגרי/ות תואר אקדמי או השכלה תורנית: 3 שנות ניסיון מקצועי ומעלה באחד או יותר מהתחומים המפורטים להלן: ייזום או ריכוז פרויקטים, מעקב ובקרה אחר ביצועים או כתיבה והטמעת נהלי עבודה, מתוכן שתי שנות ניסיון ומעלה בליווי, מעקב ובקרה אחר פרויקטים בהיקפים משמעותיים ובעיסוק בפרויקטים בתחום הפיתוח, התשתיות והבינוי
    עבור הנדסאי/ות רשום/ה: 4 שנות ניסיון מקצועי ומעלה באחד או יותר מהתחומים המפורטים להלן: ייזום או ריכוז פרויקטים, מעקב ובקרה אחר ביצועים או כתיבה והטמעת נהלי עבודה, מתוכן שתי שנות ניסיון ומעלה בליווי, מעקב ובקרה אחר פרויקטים בהיקפים משמעותיים ובעיסוק בפרויקטים בתחום הפיתוח, התשתיות והבינוי
    עבור טכנאי/ת רשום/ה: 5 שנות ניסיון מקצועי ומעלה באחד או יותר מהתחומים המפורטים להלן: ייזום או ריכוז פרויקטים, מעקב ובקרה אחר ביצועים או כתיבה והטמעת נהלי עבודה, מתוכן שתי שנות ניסיון ומעלה בליווי, מעקב ובקרה אחר פרויקטים בהיקפים משמעותיים ובעיסוק בפרויקטים בתחום הפיתוח, התשתיות והבינוי
  • שתי שנות ניסיון לכל הפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה

 

מאפייני עשייה ייחודיים לתפקיד

  • יכולת מעקב אחר תהליכים מרובים
  • יכולת הנעה וקידום של פרויקטים
  • עבודה מול מספר גורמים במקביל

 

כפיפות

סמנכ"ל תכנון ותפעול

לפרטים נוספים ניתן לפנות למר מאור יבלושניק, סמנכ"ל תכנון ותפעול (טל.: 03-5722360).

כל האמור בלשון זכר או נקבה מתייחס לגברים ונשים כאחד.

מועמד/ת עם מוגבלות י/תהא זכאי/ת להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה.

עדיפות תינתן למועמד/ת המשתייך/ת לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית, ובלבד שמדובר במועמד/ת בעל/ת כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

הגשת המועמדות למשרה זו הינה באמצעות טופס מקוון בלבד באתר העירייה www.givatayim.muni.il בצירוף שאלון למועמד, קורות חיים, העתקי מסמכים המעידים על עמידה בתנאי ההשכלה ואישורי העסקה להוכחת הניסיון הנדרש עד ליום 29.5.2022 בשעה 24:00.

 

בכפוף לתנאי הזכאות הקבועים בכל דין והסכם ולהמצאת המסמכים הדרושים.