דלג לתוכן העמוד
פייסבוק
אינסטגרם
טלגרם
תאריך התחלה
12/05/2022
תאריך סיום
29/05/2022
להגשת מועמדות: לחצו כאן

היחידה

אגף ביטחון ושירותי חירום

 

תואר המשרה

מזכיר/ת אגף ביטחון ושירותי חירום

 

היקף משרה

100% (=42 ש"ש)

 

דירוג ומתח דרגות

7-9 בדירוג המנהלי או 37-39 בדירוג המח"ר

 

תיאור המשרה

ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות הנוגעות לעבודת האגף, לפי הנחיות הממונה

 

עיקרי התפקיד

  • ניהול והקלדה של מסמכים ותיוקם באופן שמבטיח את זמינותם
  • טיפול בדואר (רגיל ואלקטרוני)
  • מענה טלפוני ומענה לפניות הציבור וטיפול בהן
  • ניהול לוח זמנים ופגישות של הממונה
  • רישום פרוטוקול ישיבות, על פי הנחיית הממונה, והפצתו לפי רשימת תפוצה מוגדרת
  • מטלות נוספות ככל שתוטלנה ע"י הממונה

 

השכלה ודרישות מקצועיות – תנאי סף

השכלה:

  • 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה

 

דרישות מקצועיות:

  • ידיעת השפה העברית על בוריה ויכולת הבעה בכתב ובע"פ
  • היכרות עם תכנות ה-Office (Word, Power Point, Outlook, Excel)

 

כישורים אישיים

  • יכולת ארגון מידע וסדר
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש

 

כפיפות

מנהל אגף ביטחון ושירותי חירום

לפרטים נוספים ניתן לפנות למר רונן אלמוג, מנהל אגף ביטחון ושירותי חירום (טל.: 03-5722338).

כל האמור בלשון זכר או נקבה מתייחס לגברים ונשים כאחד.

מועמד/ת עם מוגבלות י/תהא זכאי/ת להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה.

עדיפות תינתן למועמד/ת המשתייך/ת לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית, ובלבד שמדובר במועמד/ת בעל/ת כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

הגשת המועמדות למשרה זו הינה באמצעות טופס מקוון בלבד באתר העירייה www.givatayim.muni.il בצירוף שאלון למועמד, קורות חיים, העתקי מסמכים המעידים על עמידה בתנאי ההשכלה ואישורי העסקה להוכחת הניסיון הנדרש עד ליום 29.5.2022 בשעה 24:00.

 

בכפוף לתנאי הזכאות הקבועים בכל דין והסכם ולהמצאת המסמכים הדרושים.