דלג לתוכן העמוד
פייסבוק
אינסטגרם
טלגרם
תאריך התחלה
14/04/2022
תאריך סיום
01/05/2022
להגשת מועמדות: לחצו כאן 

היחידה

אגף שפ"ע

תואר המשרה

מנהל/ת מחלקת קיימות ואיכות הסביבה

היקף משרה

100% משרה (=42 ש"ש)

דירוג ומתח דרגות

39-41 בדירוג המח"ר, בדירוג המהנדסים ובדירוג ההנדסאים והטכנאים, 9-11 בדירוג המנהלי או חוזה אישי בכפוף לאישור משרד הפנים

תיאור המשרה
ריכוז תחום הקיימות, הסביבה וקהילה ברשות המקומית.

עיקרי התפקיד

  • גיבוש, התווית וביצוע מדיניות הרשות בתחום איכות הסביבה וקיימות בכפוף להנחיות הממונה.
  • ניהול מערך הקיימות בעיר והובלת מיזמים חדשניים בתחום.
  • טיפול בנושאי הסביבה בעיר הכוללים: רעש וריח מעסקים, טיפול באסבסט,  תכנון סביבתי, הגברת המחזור, אורח חיים מקיים, חינוך לקיימות, צמצום זיהום אוויר מתחבורה, העלאת המודעות למשבר האקלים, טבע עירוני, ורווחת בעלי החיים.
  • חוות דעת/אישור של בקשות לרישוי בנייה.
  • תכנון תכניות עבודה שנתיות, לרבות תקציב, בהתאם להנחיות מנהל ישיר, וגורמי מקצועיים רלוונטיים.
  • יצירת ממשקים וליווי מקצועי של אגפי הרשות בתחום קיימות והסביבה.
  • ניהול קשר מקצועי בנושאים סביבתיים עם גורמי פנים וגורמי חוץ כגון: משרדי הממשלה בכלל והמשרד להגנת הסביבה בפרט.
  • ניהול צוות עובדים ויועצים.
  •  העלאת המודעות הציבורית לחשיבות שמירת טבע, דברור ומתן מענה טיפול שוטף בפניות הציבור.
  • ייזום, ארגון ופרסום אירועים לקהילה בנושאי קיימות וסביבה.
  • למידה והתעדכנות שוטפת בידע המקצועי הנדרש, השתתפות בהשתלמויות.
  • מטלות נוספות ככל שתוטלנה ע"י הממונה.

השכלה ודרישות מקצועיות – תנאי סף

השכלה:

בעל/ת תואר שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ באחד מהתחומים הבאים: הנדסת סביבה או הנדסה כימית, הנדסת קרקע ומים, גיאוגרפיה, גאולוגיה, ניהול משאבי טבע וסביבה או תואר שני בתכנון ערים.

או – בעל/ת תעודת הנדסאי/ת או טכנאי/ת הרשום/ה בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012

ניסיון:

  • עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית: 4 שנות ניסיון בתחום הקיימות ואיכות הסביבה.
  • עבור הנדסאי רשום: 5 שנות ניסיון בתחום הקיימות ואיכות הסביבה.
  • עבור טכנאי רשום: 6 שנות ניסיון בתחום הקיימות ואיכות הסביבה.

דרישות מקצועיות:

  • ידיעת השפות העברית והאנגלית על בוריה ויכולת הבעה בכתב ובע"פ
  • היכרות עם תכנות ה-Office (Word, Power Point, Excel) והתמצאות בסביבת עבודה ממוחשבת
  • רישיון נהיגה בתוקף

כישורים אישיים

  • כושר ארגון, תיאום ובקרה
  • אמינות, יושר, קפדנות ודייקנות בביצוע
  • יכולת עבודה בצוות עם גורמי פנים וחוץ (גורמים רשותיים, ממשלתיים, ציבורים ופרטיים)
  • יוזמה ויכולת לעבודה עצמאית
  • יחסי אנוש טובים וייצוגיות
  • סמכותיות ואסרטיביות
  • כושר ניהול משא ומתן וקבלת החלטות
  • נכונות לעבודת שטח ועבודה בשעות בלתי שגרתיות במידת הצורך

כפיפות

מנהל אגף שפ"ע

לפרטים נוספים ניתן לפנות למר פיני אדרי, מנהל אגף שפ"ע (טל: 03-7317535).‏

כל האמור בלשון זכר או נקבה מתייחס לגברים ונשים כאחד.

מועמד/ת עם מוגבלות י/תהא זכאי/ת להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה.

עדיפות תינתן למועמד/ת המשתייך/ת לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית, ובלבד שמדובר במועמד/ת בעל/ת כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

הגשת מועמדות למשרה זו הינה באמצעות טופס מקוון בלבד באתר העירייה www.givatayim.muni.il בצירוף שאלון למועמד, קורות חיים והעתקי מסמכים המעידים על עמידה בתנאי ההשכלה והניסיון עד ליום 1.5.2022 בשעה 24:00.

בכפוף לתנאי הזכאות הקבועים בכל דין והסכם ולהמצאת המסמכים הדרושים.