דלג לתוכן העמוד
פייסבוק
אינסטגרם
טלגרם
תאריך התחלה
31/03/2022
תאריך סיום
17/04/2022

היחידה

מוקד עירוני

 

תואר המשרה

מוקדנ/ית למוקד העירוני 107

 

היקף משרה

100% (=42 ש"ש)

 

דירוג ומתח דרגות

מנהלי 6-8

 

תיאור המשרה

הנגשת שירותי הרשות לציבור התושבים באמצעים של תקשורת טלפונית, וירטואלית וכתובה

מתוך תודעת שירות

 

 

עיקרי התפקיד

  • הנגשת מידע לתושב על שירותי הרשות המקומית
  • קבלת פניות תושבים ביחס למפגעים וצרכים תפעוליים
  • ניתוב פניות תושבים ליחידה הרלוונטית
  • הנעת גורמים מטפלים וניהול תהליך מול מספר ממשקים במקביל
  • מעקב אחר הטיפול בפניה ואופן השלמת הטיפול
  • שימוש במערכת ניהול פניות תושבים ובמערכת שו"ב (מוקד רואה)

 

 

השכלה ודרישות מקצועיות – תנאי סף

השכלה:

  • 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה

 

 

דרישות מקצועיות:

  • ידיעת השפה העברית על בוריה ויכולת הבעה בכתב ובע"פ
  • היכרות עם תכנות ה-Office
  • עדיפות תינתן לבעלי/ות שליטה בשפות זרות
  • העבודה במשמרות – בוקר, צהריים ולילה, כולל שבתות וחגים

 

 

ניסיון:

  • לא נדרש ניסיון מקצועי או ניהולי
  • עדיפות תינתן לבעלי/ות ניסיון בתחום שירות הלקוחות
  • עדיפות תינתן לבעלי/ות ניסיון בעבודה עם מצלמות אבטחה

 

 

כישורים אישיים:

  • ייצוגיות
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים
  • יכולת עבודה בצוות
  • נכונות לעבודה במצבי לחץ ומתן מענה במצבי חירום

 

 

כפיפות

מנהל המוקד העירוני

 

לפרטים נוספים ניתן לפנות למר קובי רוזנברג, מנהל המוקד העירוני, (נייד: 050-5489999)

כל האמור בלשון זכר או נקבה מתייחס לגברים ולנשים כאחד.

מועמד/ת עם מוגבלות י/תהא זכאי/ת להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה.

 

עדיפות תינתן למועמד/ת המשתייך/ת לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית, ובלבד שמדובר במועמד/ת בעל/ת כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

                                                                                                                             

הגשת המועמדות למשרה זו הינה באמצעות טופס מקוון בלבד באתר העירייה www.givatayim.muni.il בצירוף שאלון למועמד, קורות חיים, העתקי מסמכים המעידים על עמידה בתנאי ההשכלה ואישורי העסקה להוכחת הניסיון הנדרש עד ליום 17.4.2022 בשעה 24:00.