דלג לתוכן העמוד
פייסבוק
אינסטגרם
טלגרם
תאריך התחלה
03/03/2022
תאריך סיום
20/03/2022
הגשת מועמדות: לחצו כאן 

היחידה

אגף ביטחון ושירותי חירום

 

תואר המשרה

פקח/ית מסייע/ת בשיטור העירוני

 

היקף משרה

100% משרה (=42 ש"ש)

 

דירוג ומתח דרגות

5-8 בדירוג המינהלי

 

תיאור המשרה

ביצוע פעולות פיקוח ואכיפה של חוקים ותקנות שבתחום סמכות הרשות המקומית וכמוגדר ב"סל העבירות" לעניין פעילות מערך האכיפה העירוני

 

עיקרי התפקיד

  • אכיפת חוקי עזר עירוניים בהתאם לסל העבירות כרשום מעלה
  • סיוע למשטרת ישראל במניעת תופעות אלימות וונדליזם
  • יישום מדיניות עירונית ושמירה על הסדר הציבורי
  • תיאום פעולות חירום / מצילות חיים מול גורמי בטחון נוספים (משטרה, מד"א, כב"ה וכד') בשטח העיר
  • מטלות נוספות ככל שתוטלנה ע"י הממונים
  • עבודה שוטפת מול המוקד העירוני
  • טיפול בפניות ותלונות של תושבים

 

השכלה ודרישות מקצועיות – תנאי סף

השכלה:

  • 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה

 

דרישות מקצועיות ודרישות המשרה:

  • קבלת אישור ממשטרת ישראל כי אין מניעה להסמכה מטעמים של שלום הציבור או ביטחון הציבור, לרבות עבר פלילי- באישור יחידת ביטחון המידע (יחב"מ)
  • מעבר בהצלחה של קורס פקח עירוני באחד מבתי הספר להכשרת פקחים עירוניים שאושרו ע"י משרד הפנים
  • מעבר בהצלחה של קורס פקחים מסייעים בן 5 ימים באחד מבתי הספר להכשרת פקחים מסייעים שאושרו ע"י חטיבת האבטחה במ"י, הכולל בוחן כושר בהתאם לדרישות מאבטח רמה א' וכל קורס או השתלמות נוספת המחויבים ע"י המשרד לביטחון פנים-תוך שנה מיום קבלת התפקיד
  • אישור ובדיקה של היועצת המשפטית של הרשות או מי מטעמה כי המועמד/ת עומד/ת בדרישות פרקים ג' וד' לחוק לייעול האכיפה והפיקוח העירוניים ברשויות המקומיות (הוראת שעה), התשע"א-2011, בעל תעודת פקח עירוני כאמור בפרק ג' וכי הוא עומד בתבחינים הקבועים בסעיף 10 לחוק
  • אישור מרופא מורשה בדבר הכשירות הרפואית
  • תושב קבע או בעל אזרחות ישראלית
  • רישיון נהיגה דרגה B בתוקף
  • שליטה בשפה העברית, שפות נוספות לפי הצורך
  • ידע וניסיון בעבודה עם יישומי מחשב - אופיס
  • לבישת מדים
  • בוגר/ת קורס פיקודי או קורס קצינים בצבא/ משטרה/שב"כ-יתרון
  • ניסיון מקצועי בתחום העיסוק של המשרה - יתרון
  • אישור בתוקף על נשיאת נשק ממשרד לביטחון פנים-יתרון

 

 

כישורים אישיים

  • אמינות ומהימנות גבוהים
  • הקפדה ודייקנות במילוי הוראות ותקנות
  • בעל/ת כושר ארגון, הפעלה פיקוח והדרכה
  • בעל/ת שיקול דעת ויכולת קבלת החלטות במצבי לחץ
  • נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות ובימי מנוחה וחג לפי הצורך כולל שעות נוספות
  • תודעת שירות גבוהה לצד אסרטיביות ויחסי אנוש מעולים כולל בעבודה מול תושבי העיר
  • יכולת עבודה בצוות
  • קבלת מרות
  • יצירתיות ויוזמה

 

כפיפות

מנהל אגף ביטחון ושירותי חירום או מי מטעמו.

לפרטים נוספים ניתן לפנות למר ליאור רותם, מנהל יחידה אכיפה,  אגף שירות וביטחון  (טל 03-5722590 ‏).

כל האמור בלשון זכר או נקבה מתייחס לגברים ונשים כאחד.

מועמד/ת עם מוגבלות תהא/י זכאי/ת להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה.

עדיפות תינתן למועמד/ת המשתייך/ת לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית, ובלבד שמדובר במועמד/ת בעל/ת כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

הגשת מועמדות למשרה זו הינה באמצעות טופס מקוון בלבד באתר העירייה www.givatayim.muni.il בצירוף שאלון למועמד, קורות חיים והעתקי מסמכים המעידים על עמידה בתנאי ההשכלה והניסיון עד ליום 20.3.2022 בשעה 24:00.

הגשת מועמדות: לחצו כאן