דלג לתוכן העמוד
פייסבוק
אינסטגרם
טלגרם
תאריך התחלה
10/02/2022
תאריך סיום
27/02/2022

מכרז זה הינו פנימי ומיועד לעובדי עיריית גבעתיים בלבד

 

היחידה

אגף שירותים חברתיים

 

תואר המשרה

מרכז/ת נושא קליטת עליה

 

היקף משרה

100% משרה (=39ש"ש)

 

דירוג ומתח דרגות

דירוג העובדים הסוציאליים (ח'-ו')

 

תיאור המשרה

ריכוז נושא הטיפול בתחום העולים בקהילה וקליטת עליה באגף לשירותים חברתיים בעיר גבעתיים. 

 

עיקרי התפקיד

• אחריות לאיסוף ומיפוי נתונים וידע באגף לשירותים חברתיים ובקהילה בתחום החברתי תרבותי ולהצגתם בפני הנהלת האגף וגורמים אחרים לשם בניית כווני פעולה בתחום קליטת עליה.

• יזום תכניות לפיתוח קהילתי ופעילויות קהילתיות המכוונות לשילוב העולים בקהילה הקולטת ברמת שכונות, אזוריים וברמה כלל עירונית לשיפור איכות החיים ולהעצמת משפחות ובודדים בקרב העולים.

• יעוץ למנהל האגף לשירותים חברתיים ולצוות הבכיר של האגף לשירותים חברתיים בכל הקשור לפעילות קהילתית, פיתוח קהילתי וטיפול בעולים. 

• קיום פעילות עם הנהלת האגף לשירותים חברתיים וגורמים נוספים בקהילה לעידוד ופיתוח מנהיגות מקומית לחיזוק הרשתות החברתיות והחוסן הקהילתי של קבוצת העולים, כחלק מקהילה מקומית. 

• ריכוז ידע על תכניות מיוחדות לעולים המתבצעות ברשות המקומית באמצעות גורמים ומערכות שונים, מאפייני האוכלוסייה הנהנית ממנה והיקפה.

• אחריות להעברה ו/או הנגשה לידע ומידע לעובדי האגף לשירותים חברתיים בנושא טיפול בעולים על פי עדות ותרבויות שונות.

• יזום פעולות לאיגום כוחות ומשאבים מקרב האוכלוסייה הוותיקה, מקרב אוכלוסיית העולים ומקרב ארגונים בקהילה, כדי להביא למיצוי תרומת כל הגורמים והקבוצות לפיתוח הקהילה.

• יזום תכניות מניעה והסברה לאוכלוסיות פגיעות מקרב העולים. כמו כן יזום מפגשי היכרות של העולים עם נותני השירותים לשם מיצוי זכויותיהם ובניית אפיקי תקשורת חיוביים.

ריכוז העבודה מול משרד הרווחה ומול משרד העלייה והקליטה השתתפות בוועדות ברמות שונות

 

השכלה ודרישות מקצועיות – תנאי סף

השכלה:

• תואר ראשון (B.S.W.) בעבודה סוציאלית

 

דרישות מקצועיות:

• רישום בפנקס העובדים הסוציאליים

• ידיעת השפה העברית על בוריה ויכולת הבעה בכתב ובע"פ

• רצוי בעל ניסיון ומיומנות בתחום העבודה הקהילתית וקליטת עליה

• סיום השתלמות לתפקיד המאורגנת על-ידי משרד הרווחה

 

 

 

ניסיון:

• ניסיון של 3 שנים לפחות בעבודה סוציאלית. 

 

 

כישורים אישיים

• תודעת שירות ויחסי אנוש טובים

• ייצוגיות

• יכולת הובלה, הנעת תהליכים וראיה מערכתית

• כושר ארגון, תכנון, תיאום ופיקוח

• נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות

 

כפיפות

מנהלת האגף לשירותים חברתיים

 

לפרטים נוספים ניתן לפנות לגב' זיוה גבאי, מנהלת האגף לשירותים חברתיים (מס' טלפון: 03-5722211).

כל האמור בלשון זכר או נקבה מתייחס לגברים ונשים כאחד.

 

מועמד/ת עם מוגבלות י/תהא זכאי/ת להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה.

 

עדיפות תינתן למועמד/ת המשתייך/ת לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית, ובלבד שמדובר במועמד/ת בעל/ת כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

הגשת מועמדות למשרה זו הינה באמצעות טופס מקוון בלבד באתר העירייה www.givatayim.muni.il בצירוף שאלון למועמד, קורות חיים והעתקי מסמכים המעידים על עמידה בתנאי ההשכלה והניסיון עד ליום 27.2.2022 בשעה 24:00.

 

להגשת מועמדות: לחצו כאן